Sommar

Herre vilken kanon sommar vi har! Visst kan mat inte riktigt njuta som vanligt när allt är som det är kring Julius men man kan ju verkligen inte klaga. 
Vi har gottat os vid ryrsjön idag och påväg hem undrade Andreas om jag ville kika uppe i villa området och det ville jag ju! Jag har länge tjatat om att jag vill bo vid havet eller vid en sjö och jag spanade mycket på hus där innan vi köpte vårt. 
Vi kom i alla fall fram till att där, vill vi bo.  Om vi någonsin lämnar vårt smultronställe vid 45an ;P så blir det något sånt tror jag nog. Så jäkla mysigt trots att det är väldigt tätbebyggt och alls hus ser i stort sett likadana ut. Tänk att bi precis vid skön. Underbart och man kan dessutom gå till dagis. Perfekt! ;) 

Än så länge är vi ju långt igen klara här och kommer förmodligen bli kvar här ett par år. Kanske för alltid? Vem vet. Drömma kan man ju alltid. :) 

Ikväll är jag SÅ trätt men ack så rastlös. Farväl se vad jag hittar på. Jag hoppas ni har en kanon sommar i denna tropiska värme. 








Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!