Godmorgon

Ganska bra morgon ändå! Skulle bog klara mig helt ok som ensamstående! ;P pjuu!
Det är inte alltid lätt, speciellt inte när man har en bebis med speciella behov och en trotsig tre åring som inte lyssnar what so ever. Men med lite fjäsk så blir han på bra humör. Kanske inte bästa metoden men jag fixar det inte annars. Lexus är en så kärleksfull unge så han förtjänat lite fjäsk ibland ;P 

Just nu är han inne på sin andra glass. Jag orkar inte bråka, han har i alla fall borstat tänderna och det är ju lördag! ;)
Julle sover (ovanligt) och fyllot där uppe stensover pch babblar om allt mellan himmel och jord som han alltid gör när han druckit haha!
Han var nämligen på whisky kväll hemma hos Madelene pch Stefan för att fira att lilla Siri äntligen kommit. Längtar tills man får gosa med henne, så ljuvlig! ❤️

Idag ska jag agera frisör. Min vän Anna kommer alltid till mig när hon vill fixa håret, någon annan litar hon inte på. Känns fint! :) 
En annan vän som är frisör tyckte jag borde läsa till det. Hon kunde fixa in mig på skolan sa hon ;P 
Fan, tänk om jag vore helt hundra på vad jag vill jobba med! Jag är väl inte på att jobba i butik nu känner jag. Jag har för många viljor i min hjärna så att plugga till något vet jag inte om jag vågar riktigt! Tänk om jag ångrar mig, igen! 

På tal om frisör så måste jag nog dit snart! Andreas fick reda på vad det kostade att bli blond så nu får jag aldrig bli brunett igen haha! Attans! ;D 


Jaja, lite sol på näsan så ska jag nog inte känna mig så färglös. 
I veckan väntar gymmet och lite fusksol, Jaa jag vet. 

Ha en kanon lördag! 😊 







Postat av En chic mammas bekännelser

Men bilar och motorcyklar är ju stencoolt så förstår honom :D

Datum: 2014-07-11 | Tid: 16:27:14
Blogg: http://frureinhold.se



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!